Cuma, Mayıs 14, 2010

5 Yıllık köfte Kutlu köfte Mutlu köfte Sulu Köfte

Beş (rakamla 5) yıl... 
Bu ufacık tefecik içi dolu köftecik blogu açalı, yazmaya başlayalı tam beş yıl olmuş. Çocuk doğursam anaokuluna başlamıştı şimdiye! Zaten burası da çocuk gibi oldu ya; yemedim yedirdim -yalan- giymedim giydirdim -yalan- besledim büyüttüm -eh- yeri geldi şımarttım -he- yeri geldi azarladım dövdüm -doğru valla- ama sonunda bugünlere getirdim. Mutluyum gururluyum suluyum; herkese kutlu olsun!
Bu arada sadece sevgili biricik blogumun değil, Oz'umun da kutlamasını yapıyorum. Dile kolay 100. bölümü geride bıraktık -Supernatural'ınki gibi olmasa da :P- İnşallah nicelerine, niteliklilerine, yayınlılarına ve de partililerine!
Hazır kutlama havasına girmişken bir kutlu haberim daha olsun isterdim, vardı da ama yetişmedi sanırım. Neyse o da bir dahaki post'a diyelim ;)
Aslında bir sürü laflar hazırlamıştım, günün anlam ve önemine de uyacaktı ama hepsi aklımdan çıkıp gitti, heyecanlı mıyım neyim :P
Kısaca nice beş yıllara diyorum sevgili köfteseverler; daha nice postlarda, mecralarda ve sululuklarda görüşmek dileğiyle... Sulu kalın! ;)
Not: Yıldönümü aslında yarın, yani 15'i ama yarın ekran başında olamayacağım için şimdiden kutlayalım istedim. Zaten yarına da kutlanacak bi' dolu şey var oooh yandan!

4 yorum:

mrlmrl dedi ki...

dile kolay!
dilek olay!
direk olay!
:D
konfetti patlattım şerefine:)çiçek de yolladım evine...tebrik kartı da yazdım içine...dikkatine .D :P :*

foondah dedi ki...

ahaha cnm mrlim yine çok mırtlı ettin beni sırıtık oldum sağolasın öpüyorum kocaman kucaklıyorum köfte köfte :D

Adsız dedi ki...

ben bunu kaçırmışım özlemim kusura bakma emi:( kutlu olsun mutlu olsun kalemine kuvvet daha nice senelere:)))
ps: i know u know me;)

foondah dedi ki...

ahaha deli ya bilmem mi :)))))
sağol beybi hep beraber İnşallah ;)